czwartek, 2 kwietnia 2020

Sensoryczna matematyka: Ile kropek ma biedronka?


Przygotowałam dla Was kolejny wiosenny materiał do ściągnięcia. Tworząc wiosenne karty pracy z mieszkańcami łąki od razu wpadł mi do głowy pomysł na zabawę matematyczną w liczenie kropek od biedronki. Co stworzyłam do tej zabawy? Trzy karty - jedną kartę z biedronką oraz dwie karty z liczbami od 1 do 20, zarówno napisane pismem drukowanym, jak i pisanym. 



Oczywiście pomysły na ich wykorzystanie pozostawiam Wam.😍 
Ale w ramach inspiracji pokażę Wam dzisiaj, jak ja będę z nimi pracowała - pomyślałam o wyklejaniu plasteliną odpowiedniej ilości kropek bądź nakładaniu pomponików za pomocą ręki albo szczypców. Wszystkie te sposoby pozwolą na sensoryczną zabawę liczbami, na ich doświadczanie i eksperymentowanie, ale oprócz tego będą rozwijamy sprawność manualną i koordynację wzrokowo-ruchową dziecka, czyli kilka pożytecznych rzeczy w jednym.😊

To bardzo proste i do tego masz do wyboru kilka opcji. Zapraszam Cię do chomika TUTAJ bądź na dysk Google TUTAJ- Wyższa jakość ściąganych materiałów!
Korzystasz z materiałów? Zostaw po sobie jakiś ślad😍 

4 komentarze:

  1. świetny pomysł i naprawdę super jakość pomocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomaganie edukacji dziecka poprzez stosowanie nowoczesnych rozwiązań, to bardzo dobry pomysł, w który warto zainwestować. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń