sobota, 25 lutego 2017

Materiały do pobrania: Dni tygodnia i miesiące

Dzisiaj przygotowałam dla Was coś bardzo praktycznego, co przyda się w każdej sali i klasie - napisy z dniami tygodnia oraz miesiącami. Szukając czegoś w otchłani internetu, co będzie zarazem niezwykle proste, minimalistyczne, ale także oryginalne, niestety nie umiałam znaleźć nic, co by się wpasowało w te kategorie. W związku z tym postanowiłam, że stworzę coś sama.

Materiały są oczywiście darmowe i gotowe do pobrania oraz wykorzystania! :)
Pamiętajcie, że są mojego autorstwa dlatego, gdy udostępniacie je dalej nie zapomnijcie wspomnieć o mnie. Mam nadzieję, że Wam się spodobają! Ja osobiście uwielbiam szarości dlatego zdecydowałam się na taką kolorystykę:)







Oprócz tego pomyślałam, że warto zrobić do kompletu materiał z liczbami, który można wykorzystać przy nauce takich rzeczy, jak na przykład to ile mamy dni tygodnia w ciągu tygodnia, czy miesięcy w ciągu roku.
Ale oczywiście dowolność na ich wykorzystanie pozostawiam Wam! :)

Dodatkowo zrobiłam kolorowe tła na które możecie przyczepiać wydrukowane napisy. Dzięki temu pomoc staje się "mobilna" i możemy pracować z dziećmi nie tylko na ścianie/tablicy, ale także na dywanie. Ja do przyczepiania swoich napisów wykorzystałam niezawodny rzep. 

Moja mała rada - pamiętajcie, że aby materiały długo Wam służyły nie zapomnijcie ich zalaminować.
Materiały są dostępne TUTAJ oraz na dysku google TUTAJ (lepsza jakość).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz